diumenge, 29 de desembre del 2013

TANCAMENT DE GITIC I COED


Aquí s’acaba una etapa, un semestre i unes assignatures però no s’acaba el blog. Aquí tanco l'etapa de GITC (Comunicació oral, escrita i digital) i COED (Gestió de la informació i TIC) , dos assignatures de les qual he après moltes coses noves. 

De GITIC, he après a utilitzar molts programes que ni coneixia i que em serviran molt per un PRESENT i un FUTUR com a mestra. He utilitzat programes com l'Scratch, el Pearltrees, el Twitter, el Prezi, entre d'altres... Però sobretot, m'he obert més al món de les TIC i de la tecnologia. 

Per part de l’assignatura de COED, he après a donar-li més valor al llenguatge i veure la importància que té la comunicació i les quatre habilitats que són: LLEGIR, ESCRIURE, PARLAR I ESCOLTAR.

També he aprés a saber expressar-me i parlar millor davant d'un públic, controlant els nervis i amb una bona entonació gràcies al llibre de "COM PARLAR BÉ EN PÚBLIC" i els seus consells. 

Gràcies sobretot als dos mestres, l'Imma Gómez Pallarés i el Jorge Coderch que m'han acompanyat a aquest viatge i m'han ajudat i aconsellat en tot moment. 

No és un adéu, és un fins aviat! 


Només és el inici d'un llarg camí: EL MÓN D'EDUCAR







1 comentari:

  1. M'agrada molt el teu blog Ariadna! No només l'estructura d'aquest, també els continguts! Felicitats!

    ResponElimina